آخرین اخبار
کد مطلب: 136419
سردار سليماني اعلام کرد:
آزادي ۲ هزار و ۴۹۳ زنداني غير عمد با مشارکت قوه قضائيه در سال جاري/ تا پايان هفته بسيج ۱۰۰۰ زنداني آزاد خواهند شد
تاریخ انتشار : 1399/09/04 16:07:43
نمایش : 831
رئيس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اينکه در دو سه روز آينده ازادسازي ۱۰۰۰ زنداني در دستور کار بسيج قرار گرفته است، تصريح کرد: اين اقدام از گذشته هم در دستور کار بوده به طوري که در سال جاري ۲ هزار و ۴۹۳ زنداني غير عمد با مشارکت قوه قضائيه انجام شده است.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛  سردار غلامرضا سليماني، رئيس سازمان بسيج مستضعفين عصر امروز همزمان با هفته بسيج در نشست نهضت آزادسازي بيش از ۱۰۰۰ زنداني جرايم غير عمد با اشاره به اينکه انجام يک کار خير و در کانون توجه قرار گرفتن کرامت انسان ها از اهداف انقلاب است گفت: ازادي زنداني هاي غير عمد مد نظر بسيج است که موفق به آزادي ۸۳۷ هموطن شده و در دو تا سه روز آينده با مشارکت خير‌ين و بخش هاي مختلف به عدد ۱۰۰۰ خواهد رسيد.
وي افزود: با پيگيري قوه قضائيه،  سازمان زندان ها، دادگستري استان ها و همه مجموعه هاي خيرخواه و مردمي بدون توجه به رقم ها تلاش شده کرامت انسانها حفظ شود.
 
سردار سليماني با بيان اينکه توانايي ها هرچند اندک در کنار هم قوت مي گيرد تصريح کرد: اين اقدام از گذشته هم در دستور کار بوده به طوري که در سال جاري ۲ هزار و ۴۹۳ زنداني غير عمد با مشارکت قوه قضائيه انجام شده است.
 
وي با بيان اينکه با اين اقدام نيروي کار وارد بازار شده و کانون گرم خانواده ها ايمن مي شود تصريح کرد: با اين اقدام مسير خانواده در سلامت طي مي شود، ويژگي جامعه اسلامي اين است که در حل مشکلات انسجام داشته باشد.
 
سردار سليماني با اشاره به انسجام دوران کرونايي و شباهت آن به اوج گيري مبارزات ايران عليه نظام طاغوت و جنگ تحميلي گفت: انسجام اخير ملت ايران در مواجه با ويروس کرونا ذيل رهبري هاي مقام معظم رهبري ستودني بود و انشاالله با راهنمايي علما اين روند ادامه داشته باشد.
 
رييس سازمان بسيج با اشاره به اينکه پشتيباني معنوي علما باعث همکاري محکم خواهد بود و اين همکاري ها با قوه قضائيه به طور جدي تر ادامه خواهد داشت.
 
وي با اشاره به اينکه اگر اندکي از هموطنان به دليل عدم تمکن در زندان هستند حرکت خوبي براي آزادي انجام خواهد شد تاکيد کرد: تا پايان هفته بسيج ۱۰۰۰ زنداني آزاد خواهند شد و اين روند سال آينده هم ادامه خواهد داشت.
 
انتهاي پيام/
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس